poniedziałek, 6 stycznia 2014

oczy mangi

Dzisiaj pokażę wam 2 sposoby na narysowanie oczu w stylu mangi.Nie mam zamiaru dawać wam zdjęć z internetu skoro mam własne :)
Mam nadzieję że chociaż trochę wam pomogę :D
1)na początek coś łatwego
na początku zaczynamy od narysowania dwóch łuków
potem rysujemy owal w środku(wiem że łuki są inne ale są one teraz do góry nogami)
w środku rysujemy następne 2 owale
kolejne do narysowania są rzęsy górne jak i dolne
na końcu kolorujemy oraz cieniujemy :)
TA DA I OTO MAMY OKO
2)następne oko jest nieco trudniejsze ale mimo to nie jest wcale trudne                                                      .
zaczynamy od kresek
później rysujemy trapezy pokazujące w którym miejscu będą znajdować się oczy

łączymy dwa końce trapezu poprzez łuki dotykające najwyższej kreski
pogrubiamy górną część oka
wymazujemy niepotrzebne fragmenty.w środku rysujemy owal
Kreski pogrubiane w dole posłużą nam jako rzęsy.Wymazujemy kolejne zbędne fragmenty i pogrubiamy dolną część oka
tutaj chyba nie muszę nic tłumaczyć
w dolnej części oka także robimy rzęsy a w oku kolejne owale

na koniec cieniujemy i zamalowujemy niektóre fragmenty oka

NA DZIŚ TO TYLE .
POWODZENIA

2 komentarze:

  1. Hej zostałaś nominowana do LBA ☺ więcej na http://oceny-blogow1.blogspot.com/2014/06/liebster-blog-award-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  2. jak byłam młodsza uwielbiałam rysować właśnie takie oczy- wyciągnięte z komiksów ;)

    OdpowiedzUsuń