wtorek, 19 listopada 2013

włosy i ich pielęgnacja

1)Drożdże.Ostatnio na biologii rozmawialiśmy o witaminach , w czym je znaleźć i co powodują.No i dowiedziałam się co zrobić by wzmocnić skórę włosy oraz paznokcie.Poszperałam w internecie i dowiedziałam się że to pomaga więc postanowiłam się tym z wami podzielić.Chciałam także dodać co tak dokładnie wywołuje ich stosowanie.
a)mniejsze przetłuszczanie się włosów
b)zdrowsza obudowa włosów,skóry i paznokci
c)paznokcie bez żadnych białych kropek(nie wiem jak to nazwać_)
d)szybszy przyrost włosów(pobudzenie skóry głowy)
e)zdrowsze korzenie włosów
DROŻDŻE DO PICIA
1)1/4 drożdży 
2)co najmniej 100 ml wody(najlepiej wrzątek,z zimną nie wyjdzie)
przygotowanie:
wszystko zmieszać do gładkiej konsystencji.Poczekać z 15 minut aż napój ostygnie.No i niestety trzeba to wybić ♥♥♥mi jakoś za bardzo do gustu to nie przepadło ale przekonacie się o tym sami(każdy inaczej to przyjmuje)Oczywiście można dodać łyżeczkę cukru tak dla smaku.
MASECZKA DO WŁOSÓW Z DROŻDŻY
1)1/2 drożdży
2)1 łyżeczka kefiru(jogurtu naturalnego)
3)łyżeczka miodu
przygotowanie:zmieszać wszystko ze sobą nałożyć na włosy,po nałożeniu założyć czepek,potem ręcznik  i czekać 30-60 minut i zmywamy za pomocą delikatnego szamponu

NO I TO TYLE JEŚLI CHODZI O 1 CZĘŚĆ PIELĘGNACJI WŁOSÓW,BĘDĘ DODAWAĆ RÓŻNE SPOSOBY NA ICH WZMACNIANIE I TAK DALEJ :) MAM NADZIEJĘ ŻE KOMUŚ POMOGŁAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz